.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اظهارات اعضای شورا شهر ساري در جلسه امروز

مهر: رئیس شورای اسلامی شهر ساری گفت: شهردار منتخب ساری باید مورد تایید مردم باشد.

فرامرزنقیبی عصر یکشنبه در جلسه علنی شورای اسلامی شهر ساری اظهار داشت: شهرداری باید برای ساری انتخاب شود که مورد تایید مردم بوده و در فرصت باقیمانده بتواند کارهای نیمه تمام و بر زمین مانده را به سرانجام برساند.
وی ادامه داد : فرزانه معاون شهرسازی شهرداری ساری به عنوان سرپرست شهرداری معرفی شد و همکاران ما در شورا از هم اکنون برای انتخاب شهردار جدید دست به کار شدند.
 
نقیبی گفت: تمام تلاش ما در شورا این است که یک شهردار توانمندتر و تازه نفس انتخاب کنیم تا بهتراز قبل کار کند و خواسته های مردم را برآورده سازد.
 
رئیس شورای اسلامی شهر ساری به پایان خدمت حجازی در شهرداری ساری در پی استیضاح انجام شده از سوی شورای شهر اشاره کرد و با بیان اینکه سئوالات شورا از شهردار پیرامون چگونگی تحقق برنامه ها و مطالبات شهروندان بود، از زحمات شهردار سابق، در پنج سال تصدی شهرداری مرکز استان قدردانی کرد.
 
نقیبی، به وجود کاستی های متعدد در حوزه مدیریت شهری اشاره کرد و گفت: شهردار سابق علیرغم کاستی ها، کارهای خوبی را در مدت تصدی انجام داد و امیدواریم درهر مسئولیتی که قرار گرفت موفق باشند.


آقامیری : برخی مدیران مازندران تحمل تصمیمات شورایی ندارند.
عضو شورای اسلامی شهر ساری گفت: برخی مدیران ارشد دولتی استان تحمل تصمیمات شورایی را ندارند.

سید محمد آقامیری افزود: روز گذشته تصمیم بزرگی رادر پارلمان شهرستان ساری گرفتیم که منجر به برکناری شهردار شد.
وی با اعلام اینکه برخی از مسئولان استانی با برکناری شهردار ساری مخالفت کردند، افزود: تا آنجایی که می دانیم تصمیمات مدیر ارشد مازندران، برای جابجایی مدیران سلیقه ای است.
 
عضو شورای اسلامی شهر ساری گفت: بسیاری از مدیران با کفایت و ارزشی استان به طور سلیقه ای جذب یا رد شدند ولی  صدای مقام عالی دولت در استان در نیامده است.
 
آقامیری افزود: مداخله استاندار در تصمیم گیری های شورایی، شهر را دچار چالش خواهد کرد و هیچ مقامی بالاتر از قانون در نظام جمهوری اسلامی نیست و بالاترین حقوق ، حقوق قانون اساسی است.
 
وی افزود: اگر قرار است تصمیمات در شورای شهر ساری به وسیله شخصی دیگری گرفته شود، پس یک نفر را به میز شهرداری بفرستید تا میرزا امضا شویم.
 
آقامیری با اعلام اینکه استیضاح شهردار در یک پروسه زمانی یک ماهه بوده است گفت: استیضاح شهردار حق شورای اسلامی شهر ساری است.
 
وی افزود: امیدواریم که مدیران ارشد استانی در پیگیری مصوبات سفر، دریافت و جذب اعتبارات استانی و انتقال پادگان ساری به طور جدی عمل کند.


استیضاح شهردار ساری برخلاف مصوبات قانونی نبوده است
سخنگوی شورای اسلامی شهر ساری گفت: استیضاح شهردار ساری بر پایه تخلف و برخلاف مصوبات شورای انجام نگرفته است.

سیدجمال باقری افزود: طبق روال قانونی استیضاح شهردار، حق اعضای شورای شهر محسوب می شود .

وی با بیان اینکه 15 سئوال طرح شده اعضای شورا هیچکدام دلیلی بر تخلف شهرداری نبوده است افزود: شهردار پنج سال بر شورا و شهرداری فعالیت کرده و اعضای شورا خواستند تحولی در فعالیت های شهرداری انجام بگیرد تصمیم به برکناری شهردار  گرفتند.

عضو شورای اسلامی شهر ساری به فعالیتهای عمرانی و شهری در شهرداری ساری اشاره کرد و گفت: کارهای انجام شده در سطح شهر مبین فعال بودن شهردار سابق این شهر است.

باقری با اشاره به روز جهانی مواد مخدر گفت: با توجه به شرایطی که کشور ما با یک بحران اعتیاد مواجه شده، رسانه ها می توانند درروز جهانی مبارزه با مواد مخدر مفید واقع شوند.

وی افزود: در ایام شعبانیه با همکاری اداره فرهنگی شهرداری ساری، 25 بنر برای تبریک این اعیاد تهیه شده و در سطح شهر نصب می شود.

وی بیان داشت: از 350 خانواده جانیاز درمراسمی امشب با همکاری اداره فرهنگی شهرداری ساری تجلیل می شود.



استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 4 تير 1391
استاندار حق چنین کاری رو نداشت (این حرکت توهین به مردم ولایی شهر ساری بوده است) . شهردار مگه 30 سال سابقه کار ندارد؟ این همه بیکار داریم و آنوقت استاندار پست و میز و صندلی این آقا شهردار رو جا بجا میکند . جواب خدا رو چطوری میخواهید بدهید ؟ جواب طلاق هایی که به خاطر نداشتن شغل انجام میگیرد . خداوند لعنت کند منحرفین و ظالمین به امت اسلامی را .
نا شناس 4 تير 1391
چقدر اظهارات آقای آقامیری جالب است می گویدتصمیم بزرگی گرفتیم آقای حجازی را برکنار کردیم .مردحسابی تصمیم بزرگ زمانی خواهد بود که شهرداری قویتر از مهندس حجازی بیاورید
ازگفته شما پیداست برکناری حجازی مهم وبزرگ بوده وچه کسی شهردار بعدی باشد از اهمیت
چندانی برخوردارنیست .خداعاقبت ما مردم ساری رابخیرکند
m 4 تير 1391
گرفتن شهردار کار بزرگی نیست چون زمان مناسبی برای بر کناری comشهردار نبود .
آقای آقا میری یک سال مانده به پایان دوره شما پس شما لطفی به مردم ساری نکردید بلکه ضربه ای بزرگ به شهر ساری زده اید امیدوارم مردم در انتخاب بعدی شورا دقت بیشتری داشته باشند.خداعاقبت ما مردم ساری رابخیرکند

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.085 seconds.